Tuesday, April 14, 2009

She can be annoyed with me

*Eyes rolling*

I think I should be partly blamed too. Have been too addicted to internet and blog-hopping that once a while I feel like I have neglected my little gal. She has been a good girl, giving mummy her own personal times and does things that she likes.

But as hard as I try, I will give the best for my daughter. Sometimes I just need a little nagging or scolding then I will wake up from this internet world and get back to the reality in front of me. Lol!

Like this evening, I was busy blog-hopping from one blog to another. Suddenly my gal wanted to do “big business” on her potty. So I just told her to take off her own pant and underpant and do it there. It is not that she doesn’t know how to take off her pant and sit on her potty.

Well, I got scolding from her. Guess what she said to me? “Mummy, stop playing computer and come with me. I want to ‘ng ng’ now” *laugh* One part I was annoy because been interrupted but another part of me find it amusing. My own daughter is scolding me for been ignoring her. Sigh! Of course I entertained her in the end.

Hmm, I must be too much this time. Please forgive your mummy, my little gal.

6 comments:

Merryn said...

oh yeah.. most mommy bloggers can be to engrosed blogging that they tend to ignore the little ones. i try my best to only blog when ethan is taking his nap or nite time when he is already asleep. or else, when i blog when he is awake, he'll be like so kesian. so i'll shut my pc n entertain him instead. :)

Jas said...

hahahha.... ask u don neglect her liao... big biz important leh... hhohoho....

Dav DiDi said...

Hahaha.. this is funny .. lucky that she haven't learn what is itnernet...

reanaclaire said...

haha..that sounds like me...too.. hope my girl forgives me too..

janice said...

hahaha.. ur gal is cute..
lucky thing i only do blogging in da office.. back home it's kids time.. hehehe.. but now confinement time.. i still steal some times. hehehe

Kristie said...

my baby also will start making annoying sounds when i use the computer... they love attention lah!